brazyl.com.plPraca z pasją › Czy ulotki mogą jeszcze przyciągać klientów?

Czy ulotki mogą jeszcze przyciągać klientów?

W dzisiejszym świecie przedsiębiorcy mają niezliczone możliwości reklamowania swojej , od reklam w telewizji, po pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Dlatego też nasuwa się pytanie, czy faktycznie ma jeszcze sens? Czy mogą jeszcze być skuteczne? Wszystko to zależy od kilku czynników, które należy przeanalizować w każdej firmie.

Analiza samej firmy

Ulotki sprawdzają się w przypadku konkretnych firm. Nikt chyba nigdy nie otrzymał ulotki takich znanych marek jak , , czy nawet polski Łowicz. Z ulotek korzystać powinny mało znane firmy. Ulotki są także związane z tanimi produktami codziennego użytku, a najlepiej z usługami. Ostatnim elementem jest zasięg firmy skorelowany z zasięgiem roznoszenia ulotek. Taka papierowa powinna być wykorzystywana przez firmy o zasięgu lokalnym, np. konkretnego miasta lub dzielnicy.

Wygląd ulotek

Konsumenci obecnie są znacznie bardziej wymagający niż nawet kilka lat temu. Dlatego druk ulotek czarno-białych z prostymi informacjami nie ma sensu. Drukarnie proponują firmom ciekawe kształty, a przede wszystkim ciekawą grafikę ulotek. Musi ona wyglądać intrygująco. Dlaczego nie zdecydować się np. w przypadku restauracji na ulotkę w kształcie talerza z potrawą. Kolejnym elementem są same treści wydrukowane na ulotce, muszą one zainteresować klienta nie tylko atrakcyjną ofertą, ale także zabawnym, zapadającym w pamięci przekazem.

Więcej na temat:

, , , , , ,
Druk ulotek
Druk ulotek
Ulotki od zawsze charakteryzowały się wysoką skutecznością. Dobra reklama musi być zauważalna, stąd popularność reklam multimedialnych, które wyświetlają się na dużych telebimach w centrach dużych i średnich miast. Ulotki również docierają... (dalej...)
Prowadzenie prywatnej firmy
Prowadzenie prywatnej firmy
W Polsce na przestrzeni ostatniej dekady można zauważyć wyraźny wzrost liczby prywatnych firm. Członkostwo w Unii Europejskiej umożliwiło osobom prywatnym pobieranie dofinansowań unijnych umożliwiających założenie i początkowy rozwój... (dalej...)
O reklamie kilka słów
O reklamie kilka słów
W branży reklamowej bardzo popularne jest powiedzenie, reklama dźwignią handlu. Zna je praktycznie każdy człowiek, nawet nie związany z branżą reklamową. Jego zasadność może budzić pewne kontrowersje, choć większość twierdzi, że wciąż... (dalej...)
Znaczenie reklamy w dzisiejszej rzeczywistości
Znaczenie reklamy w dzisiejszej rzeczywistości
Reklama dźwignią handlu, to stare powiedzenie, ale wciąż obowiązujące w tej branży. Niektórzy mówią, że jak czegoś nie widać na bilbordach, ulotkach czy spotach telewizyjnych, to tego po prostu nie ma. Dlatego każdy nowy pojawiający... (dalej...)
Usługi remontowe mają domy na sprzedaż?
Usługi remontowe mają domy na sprzedaż?
Czy solidna firma remontowa może zajmować się również oprócz usług wykończeniowych, prac polegających na odrestaurowaniu mieszkań również sprzedażą domów? Jak najbardziej tak. Istnieją takie działalności, które... (dalej...)
Zamiast książki - pilot lub myszka, czyli o problemach drukarskich
Zamiast książki – pilot lub myszka, czyli o problemach drukarskich
Mówi się, że spada w Polsce czytelnictwo, niestety coraz mniej czytamy i kupujemy książek. Miejsce literatury zastępuje internet i telewizja. Tłumaczymy to wszystko oczywiście brakiem czasu i zmęczeniem. Nie jest to dobre zjawisko, słowo... (dalej...)

Warto poczytać